pwencez aen a.k.a nurulain hj ahmad Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers pwencez aen

Jumaat, 24 September 2010

~~ walaupun dah 2 bulan bapa pegi meninggalkan kami, aku masih juwa sedih.. aku nda dpt tima kenyataan bapahku pegi buat selama2nya.. aku merasakan bapa pegi travelling dan menunggu untuk kepulangannya... peritnya bila dah nada bapa sekarang ani.. baru sekarang aku tau betapa pentingnya bapa dalam hidupku.... aku sunyi nada bapa... aku telalu merinduinya... kalau lah dapat ku putarkan balik masa n bapa masih ada aku mok tunaikn semua pemintaan bapa.. tapi apa buleh ku buat sekarang bapa dah nada.. semua nya hnya angan2 kosong saja... dulu aku selalu buat bapa sedih... aku selalu buat bapa rasa kecewa... maafkan aku bapa..maafkan aku... aku telalu sayangkan bapa... bapa segalanya unt aku... dulu bapalah yg bagi duit untuk bebelanja.. bapa tunaikan semua pemintaan aku n mama.. apa ja yg kami 2 mama maok bapa tunaikan.. bila bapa pegi kl bapa sedaya upaya tunaikan pemintaan kami bapa beli kain untuk raya.. sekarang siapa lagi yg dapt beli kain unt kami pak....aku rindu belaian bapa..aku rindu bapa cium dahiku..aku rindu bapa usap kepalaku dan masa bapa usap kepalaku bapa selalu doakan aku bejaya dalam hidup dan diberikan otak yang pintar.. amin yarabal alamin..aku harap semua yang bapa doakan dimakbulkan tuhan.. aku rindu pak mok pegang tangan bapa.. mok belai telapak tangan bapa... aku rindu mok cari uban bapa,,rindu mok picit blakang bapa... segalanya dah berubah pak sejak bapa nada.. rumah semakin sunyi nada bapa.. kalau dulu ketani sama2 duduk diruang tamu baru bebual satu family .. sekarang bila di liat balek ruang tamu baru yg bapa buat tu hati ku sedih pak.. aku dapat bayangkan bapa masih ada dngan kami dan masih ada untuk sama2 beborak dalam atu.. hnya bapa yg memihak ngan aku..kalau ku kelaye ngan abg p n abg man bapalah yg bepihak ngn aku..kalau aku mok jalan bapa akan hantar aku, kak rohayah n amree g jalan.. aku rindu mok salam ngan bapa sebelum tidur..aku rindu juwa mok meliat bapa senyum mok liat bapa ketawa.. aku rindukan segala2nya pak... aku dah seorang pak..nada yg bepihak ngan aku lagi.. pak aku rindu bapa.. rindu pak.. saat ani aku hanya pelukan bapa ...  :"(

menangis ku bila menaip ni... ani jelah tempat unt aku luahkan segalanya pak... ANAKMU AMAT MERINDUI BAPA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan